Lad os hjælpe dig og din virksomhed med at komme i dialog med de helt rigtige kundeemner
Der er kamp om kunderne, og ofte er kampen afgjort på forhånd. Allerede inden første møde har 67% af B2B indkøberne nemlig truffet en beslutning om, hvem der skal være leverandør.
Derfor er det vigtigere end nogensinde før at være synlig og generere leads til salgsafdelingen for at sikre et løbende flow af nye potentielle kunder, som viser interesse for jeres virksomhed og det, I sælger.
Det er nogle af de spørgsmål, som vi typisk hører, og dem vil vi gerne give dig svarene på. Men virksomheder er forskellige, og det samme er de kunder, som de gerne vil have fat på. Derfor skal vi forstå jeres forretning og koble den viden sammen med vores erfaring i at generere leads. Sådan skaber vi i fællesskab succes.
Vores tilgang
Samlet periode fra opstart til igangsættelse: 6 uger
1. Indsigt og research
- Desk research
- Søgeordsanalyse
- 2 timers workshop
2. Strategi
- Definering af budskaber
- Kanalvalg
- Periode og budget
- Leadscoring setup
3. Eksekvering og lancering
Udarbejdelse af indhold
Opsætning på kanaler
Igangsætning af leadgeneringsmotor
Oplæring i håndtering
4. Løbende optimering
Rapportering
Tilpasninger og justeringer
Hvad koster det at komme i gang med leadgenerering?
Det afhænger af mange forskellige faktorer, men vores erfaring er, at du og din virksomhed skal sætte mellem kr. 200.000 – 250.000,- af til de første 6 måneder inklusiv spend på diverse kanaler, men det tal kan variere i begge ender afhængig af målgruppe, kompleksitet mv.
Kan vi lave noget af arbejdet selv?
Ja, det kan I sagtens, og det kan nogle gange være en styrke, at I selv producerer content, som vi sparrer om og sikrer det bedst mulige resultat, eller at vi i fællesskab sætter leadgenereringsflowet op på de relevante kanaler, så I selv kan varetage den efterfølgende optimering.